Tjejdag!

Hej fina bloggläsare!

Idag var jag + alla andra tjejer i åk. 8 från våran skola på sockerbruket. Vi hade nämligen blivit bjudna på en tjejdag. Först höll författarinnan Hanna Hamberg i en intressant och rolig föreläsning om relationer, kärlek och sex. Efter det gick vi till en annan våning där vi minglade runt. Man kunde ta kompiskort, göra film, pyssla, testa hudvådrsprodukter och mycket mer! Vi hade lunch, sedan blev vi indelade klassvis och satt och pratade om självförtroende & självkänsla. Innan vi fick dra hem delade dom ut vinster i olika tävlingar som man kunde delta i under dagen. Jag fick pris för 3: de bästa komplimangen. Rätt gulligt faktiskt :) Dom delade även ut goodiebags med lite smått och gott i.

Dagen har varit jätteroligt och det är verkligen något som jag skulle vilja göra om! :D
Nästa vecka ska vi dra till sockerbruket igen och hämta ut kompiskorten som vi tog. Längtar! Jag fick se på dom lite snabbt och dom såg ut att bli jättesnygga! Vi tog både oseriösa och seriösa bilder ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0