S Ö N D A G = trött


Slänger in en bild på mig som jag tog lite snabbt igår innan festen ;)

Hej bloggen.

Vaknade upp för ca 1 timme sedan efter en lyckad kväll. Pappa hade ju nämligen fördelsedagsfest igår och många nära och kära kom dit. Vi åt & skrattade gott! Jag tog rätt så många bilder och sen tog jag även kort på när var och en gjorde en grimars (stavning). Dom bilderna hamnar på ett collage till nästa gång pappa fyller jämnt och har kalas ;)

Själv har jag ännu inte gått upp ur sängen än medans resten av dom i huset gick upp för längesedan. Men ska lägga på lite bilder från igår och på gårdagens outfit först innan jag går ner och äter frukost :)  

P.S. Ni har väl ställt om klockan 1 timme bakåt ? (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0