My friends Are awesome !

Heeeej! Det är lördag & äntligen helg!
Fredagen efter skoltid var underbar! Först träffade jag, Lisa & Ellen en gammal klasskompis som vi inte träffat på år ;d

När han var tvungen att dra hem så tog vi en buss hem till Vinninga, där träffade vi skönt folk och stod ute och snacka med dom i kylan i över 1 timma x'd

Vid halv åtta skulle killarna hem så då stack jag Lisa & Ellen hem till mig för att kolla på idol, men vi satt mest och snacka och tog massa kort så det blev inte att vi kollade så mycket på idol ;p

Sen vid nio tiden gick vi ut för att möta Jacob och så hänge han med hem till mig. Vi skratta väääldigt mycket, snacka och kollade på skräckfilmstrailers som var fett läskigt!

Dom drog hem sen vid 23.40 och då var jag väl vaken lite till, sen somna jag med datan i knät och vakna av att den for rakt ner i golvet, inte bra...

Tack för en sjukt awesome Fredag allihopa, ni är underbara ! :D

Här kommer bilder på mig, Lisa, Ellen & Jacob när vi var hemma hos mig ;)
Vi bjuder på dom!

Ellen, Lisa & Jag

Hahah, jag & lisa är som vi är (;



Ellen & Lisa





Haha, ah...

OLLE ! ♥

Sötnosar!

Hahah x'd

Ibland är man faktiskt lite söt ^^







Vi ÄR söta

Jacob ^^

Hahah, den bjuder vi på! ;'d





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0