L Ö R D A G


Nu är det inte långt kvar!

Hej på er!
Vaknade för ett tag sedan. Igår var jag ju på brandkårsdiscot med brudarna. Det var fett kul! :D Fast mot slutet blev bara musiken dåligare och dåligare så då tröttnade man... Jag, Lisa, Sanna & Ellen satt och dunkade bättre musik i bilen påväg hem x'd Skaffade inget haff om ni undrar ;)

Just nu ligger jag i sängen och har fett ont i fötterna från igår efter allt dansande ^^

Dagens planer: Åka hem till mammas kille och träffa han & hans barn och käka god mat.
Sedan blir det att köpa lite mer produkter till semstern, undervattenskamera bl.a.
Måste även skicka in två uppsatsen via mail till min sve/eng lärare.
Resten av tiden blir till att packa, för imorgon åker vi! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0