Inte långt kvar...


gammal bild !

Hallå där kött & blåbär!
  Nu är det så att det bara är 3 ynka dagar kvar tills att jag dra till Egypten en vecka ! :D

Denna dag har inte varit särskilt speciell förutom all snö som yr ute! Har fått mycket komplimanger om mitt hår idag, det gillas ;) Efter skolan ringde mamma till jouren för jag får ont i brösten och i lungan när jag andas helt normalt, men sköterskan sa att det var någon muskelsammandragning efter den hostan jag hade förra veckan.

Senare åkte jag och mamma hem till pappa där jag hämtade min stora resväska & så fick jag 200 kr av pappa till resan :) Ska kanske börja packa lite smått senare när jag pluggat hypermycket! Jag ska skriva en bokredovisning på engelska och renskriva ett argument ikväll.
Kommer typ dö... Wish me luck! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0