I feel a little bit better



Hej, hej!

Kännde mig lite bättre idag så jag har varit i skolan.
Efter skolan hade jag inget att göra så jag hängde med Sanna och Emma till Idrottenshus och kollade på deras innebandyträning, kul faktiskt :)

Har varit hemma i 40 min ca och har suttit lite vid datorn. Nu ska jag ta en "snabb" dusch som är ca 20-30 miuter för min del. Det är ju så sjukt skönt att bara stå i duschen med jättevarmt vatten som bara spolas över kroppen, och så får man tid att tänka när man duschar länge också, som om tiden står still... ^^

Ahja, nog talat om det, ska duscha nu så jag hinner plugga till spanskaprovet som vi har imorgon.. Har inte pluggat något alls, inte bra :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0