Faller jag nu går jag sönder


bjuder på ett egopic

Hallå snyggingar!
Har kommit hem till vinninga nu efter en helg hos pappa. Igår hjälpa jag till i köket på pappas pub och tjänade 400 kr, rätt chill faktiskt ;) Tur att en som heter Lisa var där också och hjälpte till, då gick tiden fort för vi skämtade mycket.
Idag har jag varit på kalas hos mina kusiner, söta Gustav fyller 4 år! Vi hade jätte trevligt och jag tog lite kort också. (Bilder kommer).
Har även firat min pappa idag eftersom det är farsdag. Han fick 2 trisslotter bl.a, hoppas han vinner lite cash.

Ska jag gå och hämta glass i frysen nu för jag har fett ont i halsen, håller på att blir sjuk... :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0