Uppd. om dagen

Tjena, tjena! (;

Ah, sry för att jag inte bloggat men Wictoria hängde med mig till min pojkvän i skara idag (a)
Dagen började med att jag nästan försov mig, men hann till bussen ändå. Så jag och Wictoria tog en buss vid tjugo i tolv ungefär. När vi kom fram försökte vi hitta till hans hus och det lyckades vi med också ! :D Vi har nästan spenderat all tid i hans rum där vi för det mesta har flummat, kanske lite för mycket för min del :P Men ahja, det får man göra ibland. Sen käkade vi lite, hans mamma hade gjort jättegoda pannkakor (y' Och när vi käkat klart myste vi lite till (a) Eller ah, jag och min kille iallafall för vi låg alla tre i hans säng. Wictoria låg helt intryckt mot väggen och smsade medans jag låg i mitten och älsklingen längst ut. Ahja, senare på kvällen käkade vi tacos med resten av hans familj och hans lillebrors kompis. Asså shit, jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Teodor, som min pojkväns lillebrorsas kompis heter, är så jäkla rolig. Han kommer med snabba roliga kommentarer som är så klockrena ! :D Haha, jag & wictoria skratta så mycket så vi fick äta när han hade gått från bordet xd Sen drog vi till donken och köpte varsin glass sen gick vi och satte oss i busskuren och hade kul åt alla som glodde på oss när dom körde förbi xd Sen vi åtta tiden kom bussen och jag och wictoria åkte hem :)

En lång text om en lång, underbar och rolig dag :D


"sluta larva dig !" ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0