Kvällen före dopparedagen


Snöig bild i repris ^^

Hej på er!
Sitter just nu hemma hos min moster där även min mosters kille och hans dotter Elin, mamma, hennes kille och hans barn är :) Vi ska ha en liten "uppesittarkväll" nu innan julafton. Vi har hitills ätit god mat, italiensk buffé rättare sagt. Riktigt gott!

Imorgon är det somsagt Julafton som jag hoppas att ni redan vet. Alla julklappar är färdiga och nu är man riktigt nyfiken på vad man själv ska få.

Fick en "tidig" oinslagen julklapp av pappa idag. Jag har länge velat ha ett stativ till kameran och pappa visste att han hade ett riktigt bra hemma. Så idag kom han hem till mamma med ett kamerastativ till mig! :D Jag är jättenöjd över detta och har redan "testat" det redan. Jag hoppas på att kanske få lite annat smått & gott till systemkameran imorgon ;)

Men nu ska jag fortsätta "dagen före jul" myset med nära och kära.

Vi hörs senare eller imorgon! Ha en bra fortsatt kväll!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0