It's freezing !


Lyckad bild från Egypten. Tagen av mig och helt oredigerad såklart.

Hallå Hallå !
Sitter här i sängen och ska snart äta, sen plugg! Har Kemiprov imorgon och jag kan inte ett piss :(

Efter skolan idag blev jag upphämtad av mamma, vi åkte och köpte lite julblommor. Sedan hämtade vi upp min moster som slutat jobbet och sedan skjutade hem henne. Hon fick även lite blommor som tack för att hon tog hand om lägenheten förra veckan :)

Men nu måste jag kila, maten är klar! Hej !





Kommentarer
Postat av: linnea :]

gillar du skumtomtar?

MISSA DÅ INTE TÄVLINGEN PÅ BLOGGEN OM ATT VINNA EN PÅSE SKUMPÅSAR 2300 g :)

2010-12-07 @ 07:55:33
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0