Helgen har varit Awesome!


Bildrepris för min dator laggar...

Heejsan!
Sitter här i sängen ny duschad efter en otroligt rolig helg!

Igår på förmiddagen åkte jag, mamma, hennes kille & hans barn in till stan där vi mötte upp min moster. Först på Åhléns köpte jag en topp, snygga strumpbyxor och ett par örhängen. Sedan bar det av med min moster vid min sida til De Nimes. Där köpte jag ett Svea linne. Min moster köpte en tidig julklapp till mig, en vit knokk-klocka rättare sagt, blev superglad! ;d Vi tog även en sväng in på Ginatricot där jag köpte en skjorta. Skulle egentligen "kolla" i butikerna med kände att jag behövde uppdatera garderoben med lite nya plagg. Kommer kanske bilder på det nyinköpta någon dag i veckan.
När vi vart klara så åkte vi hem till min moster och kollade på deras hundvalp dom nyss hämtat. Übersöt! Efter det åkte vi hem till mammas kille och kollade på Shutter Island.

Senare på kvällen igår (lördag) skjutsade mamma mig till söta Felicia. Inte långt efter att jag kommit dit så kom Markus och Oscar dit också. Vi satt i Felicias rum, käkade godis som jag tog med mig & skratta något enormt! Jag och Felicia gjorde oss i ordning. Vid nio tiden åkte vi till Lussediscot. Början på discot var fett lamt. Sedan förstörde ett band mitt i skiten hela stämningen! Men mellan typ kvart över midnatt till 1 då det slutade var det awesome! Vi dansade loss med det bästa folket. Hoppade runt som en galningen på dansgolvet ! :D

Efter discot blev vi hämtade sen käkade jag och Felicia macka och sedan somna vi skavfötters i hennes mysiga säng :P

Idag blev jag hämtad hos Felicia av mamma sedan åkte vi till Kulhult med mammas kille & hans barn och åkte lite i U-backen! ;d


Tack för en underbar helg gott folk! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0