Godmorgon Världen!


Bjuder på en rätt gammal bild. Saknar verkligen mitt mörkbruna hår!

Vaknade nyss och kom på att det är sista dagen på det här året. Fira nyår blir inget speciellt. Ska först vara med nära och kära, äta god mat. Sedan innan tolvslaget så ska jag möta upp Ellen som jag ska fira in det nya året med, underbart!

Nu ska jag slänga i mig frukost och göra mig i ordning. Sedan ska jag gå ut och ta kort i det fina vädret som lilla Vinninga har fått idag!


TTYL!♥







Måste bara säga att jag vill tacka en vän till mig! Så underbar och snäll som du är, det är guld värt. Vi har inte kännt varandra länge, men du finns alltid där och jag kan verkligen lita på dig! Och det är hur lätt som helst att prata med dig. Trodde inte att man kunde säga sånt här om en killkompis, men det känns underbart att jag har dig som vän. 
// Din söta rara lilla Stina Lans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0