Dålig uppdatering


Ett litet smakprov ;)

HallåHallå!
Sorry för dålig uppdatering med igår så gick jag hem till Ellen och så packade hon ihop lite saker, sedan gick vi hem till mig.

Det var nämligen Lussebandy med skolan i Idrottenshus idag så jag och ellen skulle göra oss i ordning tillsammans på morgonen så hon sov över hos mig inatt. Vi gick upp kl 05.15 imorses för att hinna fixa allt. Vid tjugo i 7 tiden kom Karin & Lisa hit så tuperade & sprayade dom sönder mitt hår! Oh my god säger jag bara! :O

Vi var troll på Lussebandyn, och jag lovar, vi var sjuukt snygga! Våran hejar "låt" är awesome! Men själva spelandet var väl sådär... Men vi gjorde vårt bästa och vi har haft sjukt kul måste jag säga! Det var massor av andra klasser som också hade sjukt snygga utklädnader så det blir nog svårt för juryn att välja en. Förra året vann ju våran klass "bästa klädsel" och då var vi töntar ;) Förra året kom vi även 2:a i turnéringen ;D

Efter skolan satte jag mig framför datorn och chillade med bra musik! Lite senare kom Ellen & Wictoria för Ellen skulle hämta sin väska. Det blev att dom fastna här. Jag proppade munnen full med M&M's, inte världens lättaste sak. Wictoria filmade mig och filmen är sjukt rolig om jag får säga det själv ;'d
Sen kollade vi på massor av gamla filmklipp från min mobil på datorn, sjukt roliga minnen! ♥

Tog såklart med systemkameran idag i Idrottenshus, bilderna från Lussebandyn kommer inom kort.






Kommentarer
Postat av: moa

Super fin blogg du hade tjejen :)

2010-12-10 @ 22:22:57
URL: http://mlmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0