Baby you're a firework




Foto: Stina Lans, såklart ;)

Godmorgon på er!
Måndag idag då och jag vaknde nyss. Just nu spelas det musik för att jag ska kunna vakna. Ska snart äta frukost och sedan göra mig i ordning. Måste hinna göra en video som ska upp på bloggen också. Vid två tiden ska jag nämligen ta bussen in till stan tillsammans med min vän Nicoline så ska vi ta en shoppingrunda på stan. Hoppas på att hitta lite fynd. Har nämligen sett ut en ring på Ginatricot som jag verkligen vill ha! Ska även kolla på ett nytt objektiv till kameran. Ska köpa ett sådant som jag fick låna av min farbror. Ett Tamron 70-300. :)

Men nu måste jag kila så jag hinner. Ha de gött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0