The sun in my face

Hej! (:

Idag är det för en gångs skulle inte gråmulet och det regnar inte heller. Det är solsken och runt 25 grader ute. Själv har jag inte gått utanför dörren idag än. Min ursäkt till det är att jag har legat i sängen och kollat på film och sen suttit lite vid datorn helt i onödan. Men jag ska snart hoppa in i duschen och sen gå ut lite. Fotar kanske lite också ;)

BTW, hjälpte pappa på puben, eller ah, i köket och tjänade ihop 200 spänn, men istället för att få pengarna laddade han på min mobil med 200 kr så jag fick gratis sms, lyckades nämligen göra slut på 3000 på mindre än 20 dagar ^^

Men ska nog duscha nu, bloggar kanske mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0