The sky's the limit

Hej du underbara!


Sitter inne vid datan och dunkar musik, fast att det är 
superbra väder ute :blush: Om ett tag kommer mamma hem och då ska vi åka in till stan och kanske shoppa lite (a) Ska försöka hitta en sak till skolfotot i morgon ;)

Skoldagen var slö som vanligt, fast vi gick bara till kvart i två så det var rätt gött :D

En sak som är riktigt bra är att jag för en gångs skull vet vad jag ska ha på mig på skolfotot. Fast jag vet inte om jag ska platta håret, ha lockigt eller om jag ska ha en sidfläta. Eller om jag bara ska sminka mig med puder eller med foundation för jag har blivit jätte förkyld och vill liksom inte ha en röd näsa på skolfotot xd :P


Förra årets skolfoto. Vi var tvunga att ta ute. Och hela vårat foto blev misslyckat! Hittar ni mig är ni bäst. Har förändrats en hel del sen dess :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0