sorry

HejHopp! :]

Ett ord. FÖRLÅT! Ni som följer min blogg, jag är hemskt ledsen att bloggen har stått still och att jag inte har bloggat på 5 dagar men jag har haft massa annat för mig istället för att sätta mig vid datorn och blogga... I tisdags var jag hos min pojkvän hela dagen så då hann jag inte blogga. Jag hoppas ni förstår att jag inte orkar sitta vid datorn och glo när jag kan göra så mycket annat som är mycket roligare :)

Igår tittade solen fram så då passade jag på att bättra på solbrännan. Sen åkte jag och mamma in till stan och shoppade lite smått efter att hon hade slutat jobba. Vi gick in på H&M och jag köpte en t-shirt, två linnen, hårnålar, sminkborttagning och en bodylotion med lite BUS (brun utan sol) i, så ja behåller huden brun + att den blir lite extra brun ;) Lägger väl kanske upp bilder på de senare...

Efter att vi varit i stan åkte vi och kollade på när min låtsasbrorsa spelade fotbollsmatch på Vinninga AIF och det slutade 0-0. När vi kom hem lagade vi god mat och sen gick ja och la mig, försöker vända tillbaka på dygnet nu innan skolan börjar...

Imorgon hoppas jag på att jag kan åka till min pojkvän för vi har vart tillsammans i en månad imorgon... Tiden går fort när man är kär... (a'

Och sen blir det förhoppningsvis Liseberg på lördag, och då ska kanske Lisa åka med :D


lyckad bild , tagen av mig så klart ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0