reeeegn ! -.-

Hejhopp !


Igår spelade vi somsagt brännboll på ågårn och de va väl sådär kul... Vi förlorade alla fyra matcher... -.-' Bilder från dagen kommer idag hoppas jag, ska även lägga upp bilder jag tog  på Ola Svensson som jag tog för en vecka sen och glömt av att lägga upp :blush:

Eftermiddagen var mycket bättre då jag åkte till min pojkvän, fast jag lyckades ta en direkt buss till skövde som inte stannade i skara :thumbdown: Men hade sån tur att det gick en buss till skara direkt när jag kom fram! När jag väl kom fram blev jag hämtad av pojkvän och hans mamma och så åkte vi och hyrde två filmer eftersom det var så tråkigt väder. Thihi, innan jag kom dit hade han och två kompisar skaffat blingbling i vänsetörat (rätt öra alltså). Snyggt blev de ;) Så fram till halv tio på kvällen kollade vi på film med hans lillebror. Först kollade vi på Spiderwick och sen på Natt på muséet 2. Runt tio fick man ta ett jobbigt farväl och åka med bussen hem :(

Hahah, när man väl satt  på bussen så upptäcker jag när jag ska gå av att Ellen, Karin & Kristin också satt på bussen och gick av på samma ställe som mig.

Senare på kvällen hängde Ellen med mig hem och så sov hon över här (a) Nu ligger vi här i min säng och ska väl fixa frukost snart :)


Bästa klassen ! :D




Kommentarer
Postat av: ronjaa

Y34H, Lisas arm ju, om man kollar noga så står det ronja är bäst.. fast hon strykte bäst :P <3

2010-08-28 @ 13:01:42
URL: http://ruunjaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0