overdrive

Så, då blir det ett sista blogginlägg för dagen...


Matchen slutade 3-0 till Skara... -.- Riktiga tur mål ! :O Ahja, vi spelade bra ändå brudar ! :D

När man kom hem rätt blöt efter att cyklat hem i regn satte man säg en snabbis vid datorn, sen var det käk och tillslut en skön, varm och väldigt lååååååång dusch :thumbup: Nu står jag här nyduschad och ska göra mig i ordning för natten och sen sova.. Om jag nu lyckas med det "/ Har så sjukt för att sova ibland, väldigt jobbigt.

Vad händer i Stinas liv imorgon, fredag, då?
Jo, dagen börjar med att jag segar mig upp ur sängen efter en lång snoozing, och sen gör jag mig i ordning och när jag är klart, lite innan 8, så cyklar jag hem till Wictoria så åker jag, hon, karin, ellen & lisa med henne till stan. För imorgon ska hela skolan spela brännboll på ågårn så då erbjöd sig Wictorias mamma att skjutsa brudarna dit. Så tillbringar vi tiden där. Och ja, systemkameran ska med imorgon så bilder blir det! (Y) Varje klass skulle klä ut sig lite lätt och hitta på en egen hejaramsa. Och alla i våran klass ska ha på sig heta reflexvästar och våran hejaramsa kan jag tyvärr inte skriva ner... Sen runt tre när vi får dra hem så tar jag en buss till skara och tillbringar resten utav dagen hos min underbara pojkvän ♥

Men nu måste jag verkligen sova! Pussgodnatt alla bloggläsare :)


sweet ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0