Godmorgon !

Hellü !

Har varit vaken i ca en halvtimmme nu och har käkat lite frukost. Om en timma går jag till bussen så jag har en stund kvar att sminka mig.. Struntar totalt i att göra något med mitt hår idag. Jag lät det självtorka igår efter duschen och jag har inte borstat det någon gång efter duschen. Ni tror väl säkert att mitt hår ser ut som ett fågelbo nu när jag inte borstar det efter att jag sovit. Men det är då som mitt hår blir fint. Det blir liksom lockigt men ah, lägger väl kanske upp en bild sen... Men nu ska jag fortsätta göra mig iordning sen blir det skolan -.-, pusshej! :D

BTW, min mobil vill inte starta så man kan inte kontakta mig på hela dagen !! :O







Kommentarer
Postat av: ellen ! :D

SV: tack stina , du e fin ! (L)

2010-08-23 @ 15:43:38
URL: http://ellenvogler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0